Latest Posts

Kontakt i poziv za saradnju

By 16:25

omg.iloveit@yahoo.com

Putem ovog maila me možete kontaktirati ukoliko imate bilo kakve primedbe, sugestije, savete za dalji rad bloga.

Takođe, ovim putem želim da pozovem sve brendove i kompanije koje žele da sarađujemo da mi se obrate na navedeni mail. Ukoliko želite da uradim recenziju vašeg proizvoda javite mi se kako biste mi dostavili uzorke odnosno proizvode koje želite da predstavim čitaocima. Recenzija je 100% iskrena i nemoguće je na bilo koji način uticati na moje mišljenje. Recenzije se ne naplaćuju i pored naslova članka stajaće oznaka *, kao znak da je recenzija naručena. Sve recenzije i testirane proizvode možete pronaći pod karticom Products.

Takođe, ukoliko želite da neki odevni predmet predstavim javnosti u rubrici Fashion, potrebno je da mi dostavite taj komad odeće.

You Might Also Like

0 comments