Latest Posts

Farmona proizvodi

By 13:52



Prošle nedelje je stigao paketić od Farmone. U pitanju su Herbal Care krema za suve i ispucale pete, Tutti Frutti  krema za ruke i nokte, kao i uzorci Tutti Frutti body butter-a i mousse-a. Pa da krenemo redom… Moram priznati da je ovo prvi put da koristim njihove proizvode, ali moram priznati da sam prezadovoljna.


Herbal Care krema za suve I ispucale pete
 



Ovo je krema za stopala koju bih apsolutno svima preporučila. Neću vas lagati i reći da sam imala suve i ispucale pete i da nisam znala šta ću sa njima, naprotiv, poprilično sam zadovoljna njihovim stanjem. Međutim, budući da je leto i da je sezona papuča i sandala, normalno je da su mi pete suvlje nego inače. 

Sadrži ekstrakt lanenog semena, ureu, vitamine A, E i F kao i inutec koji pojačava svojstva drugih sastojaka. Ono što mi je posebno super jeste da ne sadrži paraben. Krema je poprilično masna pa vam savetujem da je koristite pred spavanje i to u veoma maloj količini. Krema se nalazi u tubi, u količini od 100ml. Ima prijatan, poprilično blag miris.

Kremu sam nanela uveče pred spavanje, tako što sam je dobro umasirala u čista stopala. Pete su mi ujutru bile znatno mekše i hidrirane. Koristim je već 5 dana i planiram da je koristim još 2-3 dana kako bih ih skroz preporodila, iako su mi stopala već izuzetno mekana. 

Jedina zamerka koju imam jeste da se krema sporo upija, mada je možda tako zato što mi pete nisu bile previše suve. Osim ove činjenice, krema je savršena!


Tutti Futti krema za ruke i nokte



Nakon što sam probala ovu kremu, budite sigurni da više ne želim da koristim nijednu drugu. Krema je neverovatna! Morate je probati. Jednostavno morate. 

Krema kao osnovu ima shea butter a između ostalog sadrži i glicerin, mineralno ulje, pčelinji vosak, ulje slatkog badema, kao i ekstrakte kruške i brusnice. Miris je naprosto neverovatan. Ima predivan, slatki voćni miris. Zaljubila sam se u njega. 

Ruke su mnogo mekše i predivno mirišu. Moram priznati i da mi nokti deluju mnogo čvršće nego ranije, obzirom da imam baš slabe nokte. 

Ja inače stalno mackam neke kreme za ruke i uvek imam jednu u torbi. Leti nisu toliko strašne, ali hladnoća i vetar ih dosta isuše i nokti počnu da mi pucaju od isušenosti, tako da sam osuđena da se ne odvajam od kremi za ruke. Moram reći da jedva čekam jesen i da mi ruke mirišu na leto i voće, dok je napolju hladno i pada kiša.


Tutti Frutti body mousse i body butter
 

 



O ovome vam ne mogu previše reći, budući da sam probala samo uzorke. Opet, naglasak moram staviti na neverovatan miris cele Tutti frutti kolekcije. Probala sam body butter od papaje i tamarida, body butter od maline i kupine, kao i body mousse od manga i breskve. Nanosila sam ih uglavnom nakon tuširanja pred spavanje i mirisala bih čak i kada se probudim. 

Na žalost, ne mogu vam više reći o ovim proizvodima, sem da predivno mirišu i da jedva čekam da nabavim još neki proizvod iz Tutti Frutti kolekcije, opsednuta sam mirisima.



Želim da se zahvalim kompaniji Farmona koja je bila divna i poklonila mi ove proizvode, kao i mnoštvo uzoraka njihovih krema i preparata, a vama savetujem da što pre isprobate ove proizvode. Da li ste koristili možda neki?

Lots of love <3



You Might Also Like

0 comments