Latest Posts

Za početak...

By 14:41

Pozdrav svima! <3


Iskoristiću ovu priliku da u svom prvom postu napišem ponešto o sebi i ovom blogu, dok ispijam svoju večernju dozu kofeina.

Ideja o blogu nije došla sama od sebe. Već dosta dugo želim da započnem blog, ali nikad mi se nije činilo kao pravo vreme. Ovih dana mi je u glavi ona već svima poznata krilatica "Don't wait for the perfect moment, take the moment & make it perfect", pa sam to i uradila. 

Na ovom blogu pisaću svašta, sa fokusom na kosi, koži i modi. Ne očekujte od mene samo skupe i poznate proizvode, naučila sam da i mnogo jeftiniji proizvodi umeju da budu mnogo kvalitetniji od nekih drugih, zvučnijih. Isto tako, ne očekujte forsiranje trenutnih modnih trendova. Istina je da verovatno nisam pristalica mnogih. 

Živimo u vremenu kada smo preplavljeni gomilom raznih kozmetičkih proizvoda. Znam koliko mi je bitno šta kupujem, i koliko bi mi ponekad dobrodošao poneki savet dok kupujem, što kozmetiku, što odeću. Ukoliko se barem neka od vas seti mojih reči i preporuka dok bude birala proizvode, moja misija će biti ispunjena.

Očekujte neočekivano.

Stay tuned.

You Might Also Like

0 comments