Latest Posts

Still Popart Kolor Šampon

By 07:26

Često sam menjala boje kose, i trudeći se da nađem odgovarajuću nijansu koristila sam farbe različitih proizvođača. Ipak, postoji jedna farba kojoj sam se uvek vraćala i koju trenutno koristim, a to je Still Popart Kolor Šampon proizvođača Stevan Still. Nijansa koju ja koristim je 100 (magično crna).

Preuzeto sa www.stevanstill.rs



Na pakovanju je naznačeno da je u pitanju blag biljni kolor šampon, koji trajno i potpuno pokriva sede vlasi, kao i da ne oštećuje i ne isušuje kosu. Boja je obogaćena kamilicinim i ricinusovim uljem, a pakovanje sadrži 1 tubu kreme za bojenje (60ml), 1 bočicu razvijača boje sa ricinusovim uljem (60ml) i par zaštitnih rukavica. Ono što ovaj kolor šampon ne sadrži jeste pakovanje odnosno tretman za kosu nakon samog farbanja. Boja je crna, sa neupadljivim plavičastim odsjajem.

Tačkice koje vidite po kosi su šljokice :)


Iako često proizvođači preuveličavaju karakteristike svojih proizvoda, to se nije desilo u ovom slučaju. Kosa mi odlično reaguje na ovaj vid bojenja kose, i moram priznati da je kolor šampon zaista jako blag i da uopšte ne oštećuje kosu. Čak imam osećaj da mi je kosa mnogo mekša i zdravija nakon farbanja, koliko god to čudno zvučalo. Iako sam bila skeptična što se tiče nedostatka pakovanja za kosu, uverila sam se da je ono zaista nepotrebo jer sama boja za kosu sadrži sve što je potrebno. Ono što je posebno super jeste da vaša prethodna boja ne izbija nakon farbanja i da nećete imati neželjene odsjaje. Meni je to izuzetno bitno budući da često menjam boju kose i da mi se često dešavalo da mi prethodna boja izbija nakon farbanja.

Takođe, cena je veoma pristupačna. Često se može naći na akciji za upola manju cenu od nekih drugih farbi za kosu, a kvalitet je mnogo bolji od skupljih i zvučnijih brendova. Verujte mi, probala sam skoro sve moguće farbe na tržištu dok nisam otkrila Still.

Izuzetno sam zadovoljna i drugim njihovim proizvodima. Moja mama već godinama unazad koristi Still Popart trajnu boju za kosu, a meni je omiljen Still Popart balzam za kosu od slatkog badema. Uskoro ću objaviti i recenziju o ovom balzamu.

Da li ste koristili neke od Stillovih boja za kosu ili ostalih proizvoda iz asortimana?

You Might Also Like

2 comments

  1. Imam veoma dug staž u bojenju kose a takođe i dosta sedih vlasi. Koristim Stil pop art krem kolor šanpon već neko duže vreme i jako sam zadovoljna. Postojane su, teško se ispiraju skoro nikako i kada kosa izraste boja je i dalje ista, nema žutog podtona. Ne oštećuje kosu i dobro pokriva sede. Posebno im je paleta boja interesantna. Uz sve to su vrlo povoljni. Preporučila sam ih lokalno, koleginicama, a sada i javno. Sjajni su a naši!

    ОдговориИзбриши
  2. A sta sadrzi razvijac jer moja prijateljica otice od farbanja kose pa trazimo drugo resenje

    ОдговориИзбриши