Latest Posts

Moji problemi sa kosom

By 15:43

Moja prirodna kosa je tamno smeđa. Sada je crna. Iako sam oduvek volela svoju prirodnu boju i često sam govorila da je prelepa, oduvek sam i imala želju da se ofarbam. Prva boja u koju sam se ofarbala bila je "Palette RFE3" - boja mi je i dalje vukla na braon ali je imala divne ljubičaste odsjaje. Ubrzo sam poželela da probam i crvenu pa sam se ofarbala u "Still 4.26". Iako je sama boja bila predivna, nisu mi stajali crveni tonovi i vratila sam se u neku nijansu prirodne. Kako su crveni tonovi i dalje izbijali, ofarbala sam se u nešto tamniju nijansu i kosa mi je nakon farbanja izgledala skoro pa crno, što se meni jako dopalo i odlučila sam da se ofarbam u crno - i nisam se pokajala. Bila sam crna skoro 2 godine. Kao svaka devojka, željna promena, odlučila sam da isprobam blanš kupku kako bih se vratila u ljubičasto i postupak sam ponovila u dva navrata. Iako mi je ovaj vid skidanja boje dosta pomogao, kosa mi nije bila ujednačena ni nakon farbanja i vratila sam se u prirodnu. Na slici se vidi, nadam se, koliko su mi krajevi bili oštećeni.



Prirodnu boju sam imala sve do nedavno, dok nisam uništila svoju kosu. Kada sam bila osnovac, u trendu je bila emo faza i ravna kosa, pa sam ispravljala kosu starim fenom i četkom dok mi se kosa nije skroz uništila, pa sam je odsekla i kupila peglu za kosu. Ne mogu lagati i reći da mi pegla nije oštetila kosu - jeste, ali ne u tolikoj meri. Redovno šišanje je bilo dovoljno kako bih kosu održavala zdravom. Koristila sam razne proizvode za kosu, i posebno sam bila zadovoljna "Still Popart balzamom od slatkog badema". Međutim, odjednom nisam mogla više nigde da ga nađem u prodaji a primetila sam da ga više nema u ponudi na njihovom sajtu. Zna li neko šta se desilo sa njim? Bilo bi šteta ukoliko se ne proizvodi više... 
Preuzeto sa: https://www.facebook.com/StevanStillkozmetika


Kako je došlo leto, odnosno jun, vratila sam se kući i odlučila da poslušam onu, sada već čuvenu, "Samo nečural bajo moj". Odlučila sam da se ne feniram, da pustim kosu da se sama osuši, da ne koristim ništa sem šampona, da perem kosu dva puta nedeljno, po potrebi i manje, i naravno - batalila sam peglu za kosu. Rekla sam mojima da mi kupe "Hera šampon od koprive" koji sam koristila prošlo leto kada sam svaki dan prala kosu jer sam dane provodila na kupalištima. Izuzetno dobar šampon za svakodnevnu upotrebu, čak sadrži i pantenol kao jedan od sastojaka. Međutim, oni su mi kupili "Uvek treba šampon od korpive". U pitanju je marka koja se može naći u Gomex-ovim radnjama, akcijska cena je oko 100 dinara za litar.

Preuzeto sa: www.akcijeikatalozi.rs

Dragi moji, moj iskreni savet vam je da izbegavate ovaj proizvod, pogotovo ukoliko imate osetljivu kosu. Ovaj šampon je potpuno isušio moju kosu, i što je najgore - kosa mi je neverovatno mnogo opadala prilikom pranja. U početku to nisam primećivala budući da uglavnom perem kosu dok se tuširam, međutim kada sam žurila pa samo oprala kosu iznad kade, imala sam šta i da vidim. Kosa mi se mnogo proredila. Da se ne lažemo, nikada ja nisam imala nešto preterano gustu kosu, ali se nakon samo mesec dana korišćenja ovog šampona kosa baš proredila. Pošto sam bila brineta, a nama krajevi kose posvetle kada ispucaju, odlučila sam da se ofarbam ponovo u crno. "Crno pa se ne vidi". Naravno, ostala sam verna "Still Popart Color Šamponu", nijansa 100 (magično crna).

Trenutno koristim "L'Oreal Paris Elseve Total Repair Extreme", kao i "Swiss-o-Par Tretman na bazi meda i D-pantenola". Izuzetno sam zadovoljna ovim proizvodima, a više o njima možete saznati klikom na link. Kosa mi je i dalje problematična, i tokom procesa njenog oporavljanja izveštavaću vas o svim proizvodima koje sam koristila i ostalim načinima za njen oporavak.

Da li ste vi koristile neke od ovih proizvoda i kako vam se čine?

Lots of love.

You Might Also Like

0 comments