Latest Posts

DERMIX Body Balm i Goat Milk Soap

By 01:03

Pre par dana mi je stigao poklončić od Dermix kozmetike. U pitanju su Dermix Hydrologica Body balm (mleko za negu tela) i Dermix Skincare Goat milk soap body & face (sapun za lice i telo od kozijeg mleka). Budući da se iza njihovog imena krije i čuvena Acne Intensive Formula prof. Milojevića, očekivanja su mi bila velika. Ovi proizvodi ne samo da samo da su ispunili moja očekivanja, već su ih nadmašili, a evo i zašto.


Dermix Hydrologica Body balm

Ovo mleko za negu tela bih preporučila svakome. Lako se razmazuje i brzo se upija, što je, priznaćete, izuzetno bitno. Ja ga inače koristim i kao kremu za ruke, budući da mi je koža ruku izuzetno suva, a mrzim onaj osećaj kada mi dlanovi satima budu lepljivi od kreme za ruke. Prvo sam ga testirala na nogama, budući da mi je koža nogu dosta suva od silnih depilatora i brijača, a leto je, znate i sami koliko sunce ume da isuši kožu. Nakon prvog nanošenja koža mi je bila vidno mekša, a nakon samo 3 dana upotrebe tragovi isušenosti kože nogu su skoro neprimetni.

Ono što mi se posebno sviđa kod ovog mleka za telo jeste to što ima divan i nežan miris. Osim što je miris tako lep i blag, veoma je dugotrajan. Komšinica koja je bila sa mnom ujutru kada sam primila paket ga je namazala na ruke i predveče me je nazvala da mi kaže da joj ruke i dalje mirišu na Dermix. Da ne poveruješ! :) 
Takođe, pakovanje je izuzetno praktično, nema čepa koji se skida već se malo odvrne u stranu i nema straha da će se prosuti ili da ćete istisnuti više nego što vam treba. Proizvod se nanosi jednom dnevno na celu kožu (ukoliko je celoj koži potrebna dodatna hidratacija) ili samo na njene suve delove.

Ono što se meni posebno sviđa jeste to što ga mogu koristiti svi (bebe, deca, trudnice i odrasli), ne sadrži paraben i nije testiran na životinjama. Još jedan bonus je što je proizvod potpuno domaći, odnosno proizvodi se u Srbiji. 

Cena proizvoda je nešto viša u odnosu na ostala mleka za telo koje možete naći u prodaji (967,50 din/200ml), međutim verujte mi da vredi svaki dinar i da ćete biti i više nego zadovoljni ovim proizvodom.



Goat milk soap body & face

Svi znamo koliko je kozije mleko dobro za kožu lica.

U pitanju je ručno rađen sapun od svežeg kozijeg mleka, jestivih biljnih ulja i dodatkom mleka i surutke u prahu.  Kada sam videla da ne sadrži konzervans, veštačke boje i mirise, te je pogodan za sve tipove kože a posebno za one sklonim alergijama, morala sam ga pokloniti sestri koja je alergična na sve i svašta, između ostalog i na konzervans. Do sada nije našla nijedan sapun koji joj odgovara i svaki put nakon umivanja lice joj bude crveno kao rak. Ko bi bolje od nje mogao da svedoči o ovom proizvodu, zar ne? :)

Budući da nema dodatnih mirisa, sapun je izuzetno blagog, jedva primetnog mirisa, i mene lično dosta podseća na zaslađeno mleko. Nakon upotrebe koža bude izuzetno mekana, a ne "uštirkana" i zategnuta kao nakon upotrebe drugih sapuna. Dovoljno je reći da je sestrina koža lica nakon umivanja bila potpuno normalna, bez tragova crvenila, te ga toplo preporučujemo svima sa osetljivom kožom, a naročito onima sklonim alergijama.

Sapun je bledo žute boje, pogodan je kako za kožu lica, tako i za kožu tela. Kao i ostali Dermix proizvodi, ne sadrži paraben i nije testiran na životinjama. Cena ovog sapuna je 242,00 dinara (40gr), što i nije veliki izdatak budući da su današnji sapuni prepuni konzervansom, kao i brojnim drugim materijama koje mogu i te kako naškoditi Vama i Vašoj koži.



Iskoristila bih ovu priliku da se zahvalim kompaniji Dermix koja mi je izašla u susret i poklonila mi ove proizvode. Sve njihove proizvode možete pogledati i naručiti preko njihovog sajta www.dermix.rs, odakle su i preuzete cene. Posetite i njihovu facebook stranicu klikom na link.

Da li ste vi koristili neki od Dermix proizvoda? Kakva su vaša iskustva?

Lots of love,
Annabel

You Might Also Like

0 comments